Topic bekijken : RSC Jumping Aalst
Pagina : 1
Gepost door: Urb Uts - Woensdag 20 juni om 18:16
profile
Ben al zo'n half jaar bezig met deze site..
In het begin trok deze echt op niets, hij was het toen ook niet waard om op een domeinnaam te komen trouwens.
Ik had de opdracht gekregen van m'n nicht om een website te maken voor haar (ze is voorzitter) rope-skippingclub. Dat kwam voor mij, en voor haar goed uit, want ik zat ook in deze club en m'n moeder zat in 't bestuur.
Ik had wel nog geen enkele, zelfs geen greintje, ervaring met websites... Ik was tenslotte nog maar 10 jaar.
Klein probleempje dus: smilie Als ik er niets van bakte, ging iemand anders het toch doen, maar ik wou het toch proberen. Uiteindelijk is het nu toch iets geworden, en mijn nicht is er in elk geval te vreden mee (denk ik smilie)

Hope u like it!
Urb Uts

http://www.rscjumping.be

PS: vergeet ook niet te stemmen bij site van de maand! smilie
Bericht is het laatst aangepast op 20-06 @ 18:21 door Urb Uts

Gepost door: Orange Tulip - Vrijdag 24 augustus om 20:08
profile homepage
De index vindt ik echt heel mooi, maar over de rest van de site ben ik minder te spreken. De site is onsamenhangend en daardoor een rommelig. Probeer wat meer met terugkomende elementen te werken en laat dingen op elkaar aansluiten.

Maar voor iemand die geen ervaring heeft, zeker niet slecht. Mijn eerste site was een stuk minder. Om het beter te leren moet je goed naar andere sites kijken. Probeer er bijvoorbeeld één, een keertje een na te maken.

Pagina : 1