Topic bekijken : Herkeuringen
Pagina : 1
Gepost door: Roppeke - Donderdag 17 mei om 16:41
profile homepage
Enjoy live...
Ik wou even vragen hoe het herkeuren er aan toegaat en/of er controle wordt verricht op de gekeurde sites?
Het lijkt me logisch dat wanneer een site gekeurd wordt er door de keurder in kwestie bepaalde punten opgegeven worden die beter kunnen of dienen te worden gewijzigd, er door de de webmaster zelf gehoor wordt aan gegeven. Dan stel ik me de vraag of er nadien wordt gecheckt of het daadwerkelijk gebeurd is?

Op zich is dit misschien niet noodzakelijk, maar bij de beoordeling staan dan wel opmerkingen bij die later dan niet meer relevant zijn, eens de website in kwestie is aangepast aan de wensen van de keurder.

Vandaar mijn suggestie aan de keurder(s) om een tijd later eens te kijken of hun raad wel daadwerkelijk is opgevolgd. Is dit wel het geval, dan zou de beoordeling kunnen moeten worden aangepast, lijkt me.

Jullie zitten blijkbaar ook onderbemand, maar beter een goed (her)keuring-verslag dan de opmerkingen die zijn opgevolgd laten staan, nietwaar?

Alvast bedankt,
Luc

Gepost door: Admin [Beheerder] - Donderdag 17 mei om 16:53
profile homepage
Admin
Enkel als men om een herkeuring vraagt zal er herkeurd worden. We hebben niet de tijd om alle websites voortdurend in de gaten te houden.
Gepost door: Roppeke - Donderdag 17 mei om 22:08
profile homepage
Enjoy live...
Quote:
op 17-05 @ 16:53 schreef Admin
Enkel als men om een herkeuring vraagt zal er herkeurd worden. We hebben niet de tijd om alle websites voortdurend in de gaten te houden.

Wel, daarom vroeg ik reeds meerdere keren, maar de 1ste beoordeling blijft steeds staan.
Suggesties?

Mvg,
Luc

Gepost door: Admin [Beheerder] - Vrijdag 18 mei om 01:07
profile homepage
Admin
Gezien het grote aantal keuringen dat er nog moet gebeuren kan een herkeuring ook even op zich laten wachten.

Ik zal er zo wel even naar kijken.
Gepost door: Admin [Beheerder] - Zaterdag 19 mei om 17:21
profile homepage
Admin
Herkeuring is inmiddels dus hier te vinden
Gepost door: droomprinses - Dinsdag 16 september om 01:50
profile
hoi beste site keurders
wij zijn een tijdje geleden door badeendje gekeurt waar we overigings erg blij mee waren nu had ik nadat wij met ze alle alles aangepast hebben een herkeuring aangevraagd en ook betaald helaas krijg ik geen rectie op mails en julie zullen het wel erg druk hebben maar kleine reactie had ik wel verwacht ???????????

Gepost door: Badeendje - Dinsdag 16 september om 10:51
profile homepage
Hoi droomprinses
We hebben het momenteel inderdaad druk maar uw website staat in onze wachtrij, deze zal dus herkeurd worden.
We proberen de websites zo snel mogelijk gekeurd te krijgen. Onze excuses voor het lange wachten smilie

Gepost door: droomprinses - Dinsdag 16 september om 14:51
profile
oke thnx voor je reactie eendje hahahah smilie

Pagina : 1