Topic bekijken : Check! Gratiswebradio.nl
Pagina : 1
Gepost door: fermentos - Zondag 18 februari om 12:31
profile
Beste allemaal!

Ik had eens een vraagje, Gratiswebradio.nl staat al in de wachtrij van websitekeuring, maar graag wil ik ook de mening van anderen. Wat vinden jullie van Gratiswebradio.nl? Wat kan eraan verbeterd worden, wat voor algemeen cijfer geef je? Graag wil ik dit weten ivm met de vorderingen van de site. smilie

Suc6 en alvast bedankt.

Jeroen
Gratiswebradio.nl smilie

Gepost door: Admin [Beheerder] - Dinsdag 20 februari om 04:38
profile homepage
Admin
Het toevoegen van een zender werkt niet.
Gepost door: fermentos - Dinsdag 20 februari om 09:10
profile
Klopt... Op een of andere 'gekke' manier werkt php op mijn host niet. Ze proberen het uit te zoeken wat de oorzaak daarvan is bij de hosting. Daarom doet ie het even niet.

Wat is de algemene indruk van de site (de frontpage)?

Jeroen smilie

Gepost door: Admin [Beheerder] - Woensdag 21 februari om 04:43
profile homepage
Admin
HTML code kan veel beter, zo staat er bijvoorbeeld 2x </body>.
En de tekst onderaan "Best te bekijken met IE7" vind ik natuurlijk ook maar niks.
Gepost door: fermentos - Woensdag 21 februari om 16:27
profile
Ondertussen is het probleem opgelost met de php, het stond idd uit. Nu hebben ze het aan gezet smilie smilie .

Ik heb de HTML code even nagelopen en die bug eruit gehaald. Heb trouwens de hele html code wat verbeterd en overbodigheden eruit gehaald. (eerst was het idee een beetje anders, toen ontdekte ik toolman), dus heb ik overige functies die toch niet meer van toestemming waren en niet werkten weggehaald. smilie

Firefox fan zkkr??? smilie Ik heb niets tegen Firefox hoor smilie smilie maar mijn ervaring is dat de sleepfunctie (toolman) minder snel en soepel werkt dan met IE. En dan heb ik er maar meteen IE7 van gemaakt, dan werkt ie gewoon perfect en is ie in getest smilie

Wil je een cijfer geven? dan ben ik tevreden smilie smilie

Jeroen smilie

Pagina : 1