Ik heb deze site niet gekeurd, maar ik zal toch wat toelichting geven.
Quote:
op 19-10 @ 15:17 schreef Emile
Hey allemaal!
Eerst maar ff bedanken dat jullie de tijd hebben genomen om mijn site te keuren
Om niet al te arrogant over te komen, wil ik direct zeggen dat ik heel goed tegen kritiek kan. Maar dan moet die kritiek wel kloppen. Ik post dit om jullie erop te wijzen, en daardoor dus jullie diensten te verbeteren. Mijn rapport:
[knip]
Om maar te beginnen bij punt 2 (lay-out is smaak), dat het menu onoverzichtelijk is. Er is één startmenu waar álle links zich in bevinden. Dit menu kun je dmv een startknop tevoorschijn halen. Wat is hier nou zo onoverzichtelijk aan?
Je hebt een menu en dan ook nog andere knoppen buiten dat menu, ietwat onoverzichtelijk. Overigens is het punt voor het menu en de navigatie, dus het betreft ook de vele scrollbalken e.d.
Quote:
Punt 3: scripting. Hier heb ik me echt rot om gelachen

Mijn site bevat 20kb + aan (java)scripts, en dan wordt er gezegd dat er geen scripting is. Waarom niet? Omdat de keurder naar index.htm heeft gekeken. Sorry, maar iedereen ziet toch dat de index alleen een iframe bevat? Kijk eens naar desktop.htm, en lees maar eens tot </head>. Tot over een half uurtje
Dat het niks is betekent niet dat er niks staat. De scripting bevat vele fouten en ook van java en javascript ben ik geen fan. Stel ik schakel java en javascript uit, dan werkt er niet veel meer op jouw site. Frames zijn ook niet zoekmachine vriendelijk.
Quote:
Taalfouten, tja, ik heb ze niet kunnen vinden. Jullie mischien wel? Graag ff vermelden.
Je maakt in deze ene regel al een taalfout.

Op jouw site gebruik je ook engels en nederlands door elkaar, maak hier een keuze tussen. Verder wist ik niet dat "weekveel" een bestaand woord was.
Quote:
Laadtijd: met 20kb/s up -> 6 seconden, zelfs nog eerder. Dat komt omdat ik een refresh tag heb toegevoegd, zodat dial up gebruikers geen verspringende pagina zien, wat nogal stoort.
?
Quote:
Dode links: Geen? Hier heb ik verder niks op aan te merken, spreekt voor zich
Toch wel een paar, punt is aangepast (omhoog).
Quote:
Originaliteit: Ooit vista in html gezien? Vanaf nu wel, eerder niet. Ik vind dit idee eigenlijk origineler dan de zoveelste funsite...
Maar je hebt vista wel nageaapt

en de inhoud blijft niet erg origineel.
Quote:
Updates: Kunnen jullie niet zien. Een beetje vaag om hiervan een punt te maken. Updates gebeuren zonder dat jullie het kunnen zien, tenzij de webmaster elke keer post (iets wat ik dus niet doe). M'n site wordt zo'n beetje elke week geupdate
Updates kunnen wij wel degelijk zien.
Quote:
Site niet geschikt voor alle browsers? Wel hoor

Staat alleen dat hij er ANDERS uitziet
Je kan bepaalde dingen niet lezen, de site is zeer slecht te bekijken met een andere browser dan IE. Hierover zou ik je door willen verwijzen naar
dit topic
Quote:
Vat dit a.u.b. niet op als een aanval op jullie service, maar als commentaar om jullie service te verbeteren
~Emile
Vat dit a.u.b. niet op als een aanval op jouw website, maar als commentaar om de website te verbeteren

Bericht is het laatst aangepast op 19-10 @ 17:36 door Admin